ul. Bernardynska  2          14 627 85 41

ul. Goldhammera 10        14 626 26 91  

stomatolog telefon dentysta tarnów logo

Polityka Jakości VitaDent

Celem Przychodni Stomatologicznej VitaDent jest precyzja, komfort i skuteczność w dziedzinie usług stomatologicznych. Stawiamy na wysoką jakość oferowanych usług, stałe podnoszenie kwalifikacji, dobór najlepszych materiałów na najwyższym poziomie, wprowadzanie najnowszego, sprawdzonego sprzętu oraz technologii w dziedzinie sposobów leczenia stomatologicznego umożliwiającego nieporównywalną jakość oraz trwałość naszych usług.

  • Stosowanie nowoczesnych metod diagnostycznych, profilaktycznych w szerokim wachlarzu usług Przychodni Stomatologicznej VitaDent zgodnie z oczekiwaniami naszych Pacjentów

  • Ścisłą kontrolę procesu usług stomatologicznych na każdym ich etapie z wykorzystaniem nowoczesnych pomiarów i przesyłania informacji

  • Pełne zaangażowanie wszystkich pracowników w utrzymaniu wysokiej jakości usług stomatologicznych i ich dalszy rozwój, w celu zapewnienia komfortowych warunków opieki stomatologicznej

  • Zwiększenie liczby Pacjentów naszej przychodni poprzez dogodne terminy wizyt

  • Inwestowanie w nowoczesny sprzęt oraz dbanie o odpowiedni stan pomieszczeń naszej przychodni

  • Współpraca ze starannie wybranymi podwykonawcami usług stomatologicznych

  • Ugruntowanie widącej pozycji wśród placówek działających na rynku usług stomatologicznych działających w naszym regionie

Realizację powyśzych celów zapewnić ma wdrożony System Zarządzania Jakością. Założenia przyjęte w polityce jakości obligują wszystkich pracowników Przychodni Stomatologicznej VitaDent do spełnienia wymagań prawnych, zapewnienia niezbędnych zasobów celem prawidłowej realizacji zadań oraz podejmowanych zadań w zakresie utrzymania i doskonalenia systemu zgodnego z normą PN-EN- ISO 9001:2009.

 

W imieniu Kierownictwa Przychodni Stomatologicznej VitaDent deklaruję, że dołożę wszelkich starań, aby powyższa Polityka Jakości była w pełni realizowana.

Działania nasze mają zapewnić nieustanne pozyskiwanie nowych odbiorców usług stomatologicznych, stały rozwój przychodni przy zapewnieniu jej efektywności ekonomicznej.

 

Tak określoną politykę jakości zamierzamy realizować poprzez:

Certyfikat_ISO